مقالات

لنوو از تبلت ۱۰ اینچی اسمارت تب M10‌‌ در CES 2020 رونمایی کرد

لنوو با نیم نگاهی به مقوله‌ی خانه‌های هوشنمد، از تبلت جدید ۱۰ اینچی خود با عنوان اسمارت تب M10 رونمایی کرد که می‌توان از آن به‌عنوان یک نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت استفاده کرد.

لنوو در نمایشگاه CES 2020 از نسل جدید تبلت خود با عنوان اسمارت تب M10 رونمایی کرد؛ این تبلت لنوو را باید نسخه‌‌ی به‌روزرسانی شده‌ای از اسمارت‌تب M8 خواند که سپتامبر سال ۲۰۱۹ در برلین رونمایی شد. نسخه‌ی جدید یا همان اسمارت‌تب M10 از وجود یک نمایشگر ۱۰.۳ اینچی فول‌ HD بهره می‌برد که با حاشیه‌های بسیار باریک ۴.۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

لنوو برای داشتن صدایی همه‌جانبه از دو اسپیکر دالبی اتموس در لبه‌های تبلت بهره گرفته است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که باتوجه به عملکرد و کاربری تبلت‌ها، داشتن صدایی رسا و با کیفیت یکی از ملزومات و فاکتور‌های اصلی یک تبلت است.

شاید بارزترین ویژگی این تبلت را باید استند شارژی بدانیم که تبلت را در زمان اتصال به آن تبدیل به یک نمایشگر هوشمند می‌کند، چراکه از این طریق تبلت تبدیل به یک نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت می‌شود؛ در این حالت می‌توان از تبلت به‌عنوان یک نمایشگر برای بررسی وضعیت آب‌و‌هوا یا کنترل خانه‌ی هوشمند، مشاهده‌ی دوربین‌های مدار بسته و همچنین تماشای ویدئو استفاده کرد. انتظار می‌رود این محصول از ابتدای سال جاری میلادی با برچسب قیمت ۱۸۹ دلاری را بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *