مقالات

مانیتور حرفه‌ای Qreator 27 لنوو با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت معرفی شد

لنوو مانیتور جدیدی در CES 2020 رونمایی کرده که ویژه‌ی حرفه‌ای‌ها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است.

لنوو در CES 2020، نمایشگر جدیدی برای تولید‌کنندگان محتوای رسانه‌ای معرفی کرده است. مانیتور Qreator 27 جدیدترین مانیتور لنوو با کیفیت و عملکرد بسیار حرفه‌ای است و از قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌ای چون سیستم صوتی داخلی Crystal Sound ال‌جی و شارژ بی‌سیم Qi و برخی قابلیت‌های گیمینگ بهره می‌برد.

لنوو ThinkBook Plus مجهز به نمایشگر بیرونی E-Ink رونمایی شد

لنوو ThinkPad X1 Fold به‌عنوان اولین پی‌سی با نمایشگر تاشدنی رونمایی شد

مانیتور لنوو Qreator 27 به پنل ۱۰ بیتی IPS با رزولوشن ۳۸۳۰ در ۲۱۶۰ مجهز است. این صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و زمان پاسخ‌دهی چهار میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در این مانیتور، از نور پس‌زمینه WLED استفاده و از ۹۸ درصد رنگ‌های DCI-P3 پشتیبانی شده است. Qreator 27 لنوو مانیتوری درجه‌یک و حرفه‌ای است که برای فیلم‌برداران و طراحان بازی و سایر سازندگان محتوای دیجیتال بهترین انتخاب خواهد بود.

در بخش اتصالات مانیتور Qreator 27، شاهد درگاه‌های DisplayPort 1.2 ،HDMI 2.0 ،USB 3.1 Gen 2 و دو پورت USB 3.0 خواهیم بود. بسیاری از نمایشگرهای حرفه‌ای از بلندگوهای یکپارچه برخوردار نیستند؛ اما در Qreator 27 فناوری داخلی Crystal Sound ال‌جی استفاده شده است. همان‌طورکه اشاره کردیم، این مانیتور پد شارژ بی‌سیم Qi دارد که امکان شارژ دستگاه‌های مختلف را به‌صورت بی‌سیم خواهد داد.

مانیتور لنوو

مانیتور جدید لنوو گواهینامه‌ی نمایش VESA DisplayHDR 400 دارد و از فناوری نرخ تجدید متغیر FreeSync AMD برخوردار است. درپایان باید اشاره کنیم لنوو فروش مانیتور Qreator 27 را مارس امسال با قیمت ۸۹۹/۹۹ دلار آغاز می‌کند.

مانیتور لنوو

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، ایسوس، سامسونگ و بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *